Viac informácií o predaji a servise kancelárskych zariadení Vám zodpovie Rudolf Lučivjanský, mob. : 0918 724 060, alebo naši pracovníci na tel.: 053/ 442 3129, 0918 724 060.
Nové multifunkčné zariadenie Konica Minolta bizhub 190f ponúka všetko ptrebné pre malé kancelárie – a to hneď na viacero spôsobov. Prednosti zariadenia a jeho bohaté funkcie, ktoré zahŕňajú flexibilné skenovanie, inteligentné faxovanie, rýchlu tlač a kopírovanie sa osvedčia za každých okolností, či už budete zariadenie využívať ako individuálnu alebo centralizovanú pracovnú stanicu.
Vďaka inovačným technológiám je prevádzka zariadenia bizhub 190f vysoko efektívna a ekonomická. Zariadenie 190f obsahuje v štandardnej výbave viacstranový skener, fax G3, tlačiareň GDI a kopírovací stroj formátu A4 pre individuálne pracovné stanice, pričom zariadenie možno jednoducho integrovať do siete ako centrálne kancelárske multifunkčné zariadenie a rýchlu tlačiareň PCL. A neuveriteľne nízka spotreba tonera znamená atraktívne zníženie nákladov.
Rozhranie USB 2.0 v rámci štandardnej výbavy umožňuje ľahko pripojiť bizhub 190f k počítaču a vytvoriť tak výkonný individuálny skener, tlačiareň GDI, kopírovací stroj a fax v jednom zariadení.
Zariadenie pracuje ako lokálny skener TWAIN pre dokumenty do formátu A4 a vďaka farebnému skenovaniu TWAIN dokáže ideálne vylepšiť napríklad vaše prezentácie PowerPoint.
Zariadenie bizhub 190f predstavuje príťažlivé riešenie pre každú menšiu kanceláriu, ktorá chce optimalizovať svoje každodenné činnosti. Či už ako individuálna pracovná stanica alebo centrálne komunikačné zariadenie, kompaktné multifunkčné zariadenie Konica Minolta je vždy pripravené plniť všetky kancelárske úlohy!
Veľký vo funkciách, malý v rozmeroch – toto robí zariadenie bizhub 211 ideálnym kandidátom pre malú kanceláriu alebo firmu. Mimoriadne kompaktné, avšak veľmi flexibilné, nové multifunkčné zariadenie formátu A3 od firmy Konica Minolta kombinuje funkcie štandardného kopírovania, skenovania a tlače GDI s voliteľnou faxovou komunikáciou a sieťovou integráciou. Takáto univerzálnosť a výkonná produkcia 21 čiernobielych strán robí zo zariadenia vynikajúceho pomocníka pre ktorýkoľvek malý podnik.
Kompaktný dizajn zariadenia bizhub 211 je možný vďaka vnútornej dráhe výstupu papiera šetriacej miesto a integrovanému elektronickému triedeniu. So svojim malým pôdorysom nájde zariadenie miesto aj v najmenšej kancelárii.
Zariadenie bizhub 211 ponúka výkonné spracovávanie dokumentov mnohými spôsobmi nad rámec rýchlej tlače a kopírovania.
V každom pracovnom procese sa už v dnešnej dobe objaví farba v tej či onej podobe. Farebný výstup síce nie je vždy potrebný, ale farba na vstupe cez farebné skenovanie je v každej modernej kancelárii nevyhnutnosťou. Farba je nepostrádateľná pri elektronických pracovných procesoch v tímoch, pracovných skupinách a oddeleniach viacmenej v každej oblasti vrátane bankovníctva, finančníctva a poisťovníctva, účtovníctva a personalistiky. Konica Minolta uspokojuje tieto požiadavky vďaka svojej rade inovatívnych profesionálov pre pracovné procesy, ktoré kombinujú komplexné vlastnosti na výstupe v čiernobielej a flexibilné a kreatívne funkcionality na vstupe vo farbe.
bizhub 223, 283, 363 a 423 sú perfektné nástroje v každej situácii, ktorá vyžaduje produktívne farebné skenovanie s čiernobielou tlačou alebo kopírovaním. Ako vysoko efektívne a všestranné skenery až do formátu A3 eliminujú potrebu ďalšieho samostatného skenovacieho zariadenia.
Všetky štyry zariadenia skenujú do 70 originálov za minútu vo farbe aj čiernobielo. Komplexné funkcie skenovania ako sken do emailu (Home), FTP, SMB, sken do schránky (potrebný pevný disk), sken na USB, a TWAIN sken sú štandardom a spracúvajú všetky relevantné formáty ako JPEG, TIFF, PDF, kompaktné PDF, XPS a kompaktné XPS.
Rovnako, ako pri ostatných inovatívnych produktoch z bizhub portfólia, séria bizhub 423 disponuje technológiou bEST. bEST poskytuje vstupnú bránu pre spracovanie dokumentov a distribúciu aplikácií, vďaka ktorým sú títo profesionáli v pracovných procesoch ideálnymi nástrojmi pre tímy, pracovné skupiny a menšie oddelenia.
bizhub 223, 283, 363 a 423 sú perfektné nástroje v každej situácii, ktorá vyžaduje produktívne farebné skenovanie s čiernobielou tlačou alebo kopírovaním. Ako vysoko efektívne a všestranné skenery až do formátu A3 eliminujú potrebu ďalšieho samostatného skenovacieho zariadenia.
Všetky štyry zariadenia skenujú do 70 originálov za minútu vo farbe aj čiernobielo. Komplexné funkcie skenovania ako sken do emailu (Home), FTP, SMB, sken do schránky (potrebný pevný disk), sken na USB, a TWAIN sken sú štandardom a spracúvajú všetky relevantné formáty ako JPEG, TIFF, PDF, kompaktné PDF, XPS a kompaktné XPS.
Rovnako, ako pri ostatných inovatívnych produktoch z bizhub portfólia, séria bizhub 423 disponuje technológiou bEST. bEST poskytuje vstupnú bránu pre spracovanie dokumentov a distribúciu aplikácií, vďaka ktorým sú títo profesionáli v pracovných procesoch ideálnymi nástrojmi pre tímy, pracovné skupiny a menšie oddelenia.
Medzi nevyhnutné potreby v kancelárii patria digitalizácia a indexovanie dokumentov; implementácia OCR, konverzia do špecifických formátov súborov ako PDF/A a priama distribúcia dokumentov do existujúcich aplikácií, s ktorými pracujete. Sériu bizhub 423 možno voliteľne rozšíriť o veľmi prínosné a komplexné možnosti spracovania a distribúcie dokumentov.
Keďže softvér sa integruje priamo do panela multifunkčného zariadenia, nie je potrebný žiaden ďalší hardvér. Procesy archivácie dokumentov môžu začať napríklad priamo na paneli zariadenia bizhub, ktorý umožňuje vkladanie všetkých potrebných informácií (ako napr. typ dokumentu) a ďalšie indexové polia počas skenovania. Žiadna následná manipulácia s dokumentom vo vašom počítači nie je tak potrebná.
Navyše široký výber voliteľných konektorov poskytuje prístup k takmer akejkoľvek "backend" aplikácii vrátane systémov pre správu dokumentov, ECM systémov, Microsoft® SharePoint, a ďalšie.
Takto technológia bEST umožňuje jednoduchú adaptáciu zariadení série bizhub 423, aby sa možnosti čo najviac priblížili potrebám prostredia klienta.
Rovnako ako ostatné multifunkčné zariadenia v portfóliu Konica Minolta, bizhub 223/283/363/423 disponuje vlastnou technológiou kontrolera Emperon™, ktorá zaručí bezproblémovú integráciu zariadení do akejkoľvek sieťovej štruktúry a poskytuje kompatibilitu s akýmkoľvek virtuálnym prostredím klienta. So štandardnou podporou PCL, PostScript 3, PDF a XPS poskytuje Emperon™ maximálnu kompatibilitu a taktiež podporuje CITRIX; ovládače pre Windows sú certifikované WHQL. Zariadenia bizhub 223/283/363/423 majú taktiež certifikáciu SAP; spoločnosť Konica Minolta je Gold Partner v programe SAP Printer Vendor. Užívatelia ocenia jednoduchú a bezproblémovú inštaláciu, vysokú spoľahlivosť a podporu SAP.
Zariadenia bizhub 223, 283, 363 a 423 spĺňajú bezpečnostné normy a sú certifikované ISO 15408 EAL3. Táto oficiálna bezpečnostná certifikácia reprezentuje medzinárodné štandardy a vyzdvihuje bezpečnostné technológie spoločnosti Konica Minolta. Všetky štyry systémy možno zapojiť do zabezpečenej siete s autentifikáciou klienta cez IEEE 802.1x; ponúkajúc bezpečnú sieťovú komunikáciu šifrovaním cez IPsec protokol a funkcie štandardného HDD šifrovania na ochranu všetkých dát na pevnom disku pred neoprávneným používaním. Dôležité aspekty pre korporátne potreby Overenie užívateľa cez voliteĺný skener odtlačkov prsta alebo bezkontaktnou čípovou kartou spoľahlivo obmedzuje prístup len pre oprávnených užívateľov a je pohodlnejšie ako bežné spôsoby zadávaním užívateľského mena a hesla.
Vďaka extrémne tichej prevádzke sú zariadenia bizhub 223/283/363/423 veľmi pohodlné aj ak pracujete v ich tesnej blízkosti a perfektne sa hodia na inštaláciu na akomkoľvek mieste vrátane otvorených priestorov. Užívateľský komfort je obohatený množstvom špeciálnych prvkov systému ako napr. animovaná navigácia a pomoc užívateľovi. Voliteľná klávesnica ďalej podporuje jenoduché ovládanie. Tlačový ovládač MyTab ešte naviac uľahčuje prácu so zariadením vďaka možnosti individuálne kombinovať často používané funkcie a nastavenia užívateľa v jednom nastavení obrazovky. Firemné prostredie ocení minimálnu potrebu zaškolenia sa: práca so zariadeniami série bizhub 423 je možná prakticky bez prípravy.
Centrálna správa užívateľov a užívateľských práv je jednoduchá cez PageScope Authentication Manager. Administrátori jednoducho a rýchlo nastavia detaily, pričom ocenia vyššiu efektivitu a ušetrený čas. Užívatelia majú úžitok z väčšej flexibility a pohodlia pri okamžitej autentifikácii cez skener prsta alebo prostredníctvom bezkontaktnej čípovej karty.
Autentifikácia je tiež predpokladom pre "follow-me" tlač, ktorá poskytuje užívateľom novú dimenziu komfortu a zabezpečenia. Nielenže sú pracovné procesy s využitím "follow-me" tlače ideálne pre prácu s dôvernými dokumentami, ale naviac táto funkcionalita uľahčuje otpimalizáciu tlačových procesov. Obe možnosti, nasledovanie tlačovej úlohy a zabezpečená tlač sú dostupné na každom systéme v sieti, ktorý je schopný pracovať s technológiou bEST OpenAPI.
Kedže tlačová úloha sa vyvolá priamo pri zariadení, vytlačené informácie sú spoľahlivo chránené a dostanú sa do rúk len osobe, ktorá odoslala požiadavku cez svoj PC. Jednoduchá, ale efektívna metóda zabráni plytvaniu papierom a redukuje objemy tlače. Navyše výstupná priehradka nie je viac preplnená prebytočnými výtlačkami, ktoré sa môžu dostať do nesprávnych rúk.
Autentifikácia je taktiež ideálny nástroj pre implementáciu efektívneho znižovania nákladov vďaka optimalizácii tlačových procesov prostredníctvom zariadení, ktoré môžu nahradiť osobné tlačiarne.
PageScope Account Manager umožňuje centrálny zber detailných dát z počítadiel všetkých registrovaných zariadení a taktiež kalkulácie nákladov na tlač – a toto všetko cez jednoduché rozhranie. Počítadlá nemusia byť už viac spúšťané individuálne, čo administrátorom šetrí čas a námahu. Individuálne nastavenia limitov na každého užívateľa redukujú objemy tlače a náklady na tlač. Limitácie objemov tlače jednotlivých užívateľov sú spoľahlivo monitorované na všetkých zariadeniach v sieti a tým je kontrola nákladov ešte efektívnejšia. Vďaka rýchlemu prístupu k detailným informáciám o rozúčtovaní na oddelenia a projekty je Account Manager perfektným nástrojom zvyšujúcim povedomie o cene za výstupy medzi užívateľmi a rovnako optimalizuje objemy tlače. Na druhej strane detailné reporty uľahčujú optimalizáciu tlačovej infraštruktúry podľa výkazov o používaní. Toto všetko značne zvyšuje efektivitu a produktivitu.
Viac informácií o predaji a servise kancelárskych zariadení Vám zodpovie Rudolf Lučivjanský, mob. : 0918 724 060, alebo naši pracovníci na tel.: 053/ 442 3129, 0918 724 060.
Joomla Templates by Joomla51.com